sunnuntai 10. lokakuuta 2010

Panfun max panfussa!

Arvatkaa mitä!?? Tänään panfussa vähän ennen kaheksaa panfu_max oli panfussa! Olisin ottanut kuvan siitä mut en vain tiiä miten ottaa kuvan?!! No mut ainakin oon panfun_maxin kamu nyt ja oon nähnyt sen!!! Siis oikeesti se oli niin cool! Ja ja....panfun_ella tulee tän viikon alussa panfuun ennen neljää jollekkin serverille ja sitten sitten.....voih! Ei tästä tuu mitään kun oon vielläkin ihan täpinöissä siitä että näin maxin! Woih Wow Wow....siis kuva otettiin jollakin spinggin Taal jutulla...!?? En tajuu....No mut kyl mä sen viel joskus tajuun....(ehkä) No mut mitäs nyt??? Mä olin sen majassa ja siellä tuli puhuttua vaikka mitä! Esim...jos on bannattu pitäis saada kirjottaa chattin et olen bannattu...ja maxin mielestä se oli huippu idea! (se oli mun keksimä juttu) Ja sit tänkin mä keksin nää on kaikki mun ideoita sit että....maxin ja ellan joulu lahja ois se että me kaikki pandat ois koko joulukuun kulttiksii ja ne jotka ois jo kulttiksii sais kaksi tonnii panda kolikoita!!! Sitten......No ei me sit kauheesti muuta juteltukaan vaan kun et voitko olla mun poikkis tai isi tai kaikkii ideoita...Oli kyl ihan paras päivä!!! Ainakin musta!! Ja sehän vasta hassua oli kun...mulla on semmonen hahmo jonka nimi on panfun__max sit kun tulin bollyandiin niin siel seiso toinen panfun max! Ja ajattelin ekaks et tossakin on toinen pila max,mut sitkun mä katoin sen profiilia niin se olikin oikee panfun max ja se oli ihanaa!!! Mä juttelin sen kaa semmosta että,eiks ookki kivaa kun tääl kaupungissa on nyt kaks panfun_maxii? Ja että hyvää myöhäistä syntymä päivää ja maxhan kyseli et eiksollukkin sika hyvä bändi ja että olipas mahtavat synttärit ja et talvella panfussa on lunta ja panfun_max ja ella pitää halloween juhlat ja sehän on tosi mahtavaa!!! Ja tästä tulikin tällä kertaa pitkä teksti!!! Ja tulee olemaan lisää tämmösii tekstei varmaan!!!? No mut moikka mun pitäis viellä tehä pari venäjän läksyykin ja kello on puol yheksän et on pakko mennä jos mä vaikka huomenna tätä tekstiä jatkaisin!?? No mut munhan piti Mennä!!!!! Moikka!!! Ja hyvää yötä kaikille rakkaille pandoille!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti